29 May 2009

Pizza Hut Daily Report #5

Sepatutnye aku tulis blog semalam, tapi semalam penat sgt aku tertidoq plak huhuhu. takde pape yg menarik pn utk 2-3ari ni. asyik jumpe bende yang same je. ape bendee yg same tu? ha ni la die bende aku jmpe ari2
  1. mule2 aku stat moto pkl 8.50pgi, gerak gi komuter kuang. kat tgh jelan gi amik hamidi, budak kmpung aku gk die keje pizza hut gk. masuk lmbt 3ari dari aku.
  2. smpai kat komuter, byr parking sehengget. kdg2 xpyh byr pasal aku nyuruk2 blakang org byr tiket tu.
  3. tggu komuter pkl 9.15. kdg2 die lmbt tapi setakat ni tak penah la lmbt smpai setengah jam.paling lmbt pn 15-20minit je. bgus komuter skg nasib baik Pak Lah tegur dulu.
  4. jalan kaki dari komuter smpai pizza hut. dalam pkl 10 smpai trus gi punch kad sbb aku slalu lewat 10minit. nak wat cmne komuter lmbt aku pn lmbt la
  5. mencuci tingkap,menyapu dan memop lantai keje harian aku. paling tak suke cuci tingkap pasal sume org pandang. ye la slalu mat bangla yg wat keje ni, bile org tempatan buat, msti diorg bangge ngn tenaga kerja muda negara ni.
  6. pkl 11 baru pizza hut bukak. aku dgn otomatik akan jadik doorperson/host (org hensem yg berdiri dpn pintu utk menarik pelanggan). ade beberapa bende yg ari2 aku nampak kat situ
  • mule2 aku msti jumpe sorg budak kecik ni pakai beg yg ade tali ikat kat tgn mak die. budak ni sgt2 la lasak smpai mak die tambat mcm kambing. comel budaknye anak cine kot,tapi mak die mcm jepun.
  • main2 kenyit mata ngn doorperson restoran sebelah hehe.xde keje btol. sengal diorg ni dh boring dok kacau aku watpe.
  • petang skit nnti ade sorg pengemis dok merayau kat depan. sihat je orgnye kaki ade berbalut skit je kat paras betis smpai bwh. bole jalan laju pkai tongkat aku xphm kenape die mengemis. nak je soh die keje piza hut ade gk pekdahnye
  1. dah petang skit dalam pkl 4 aku gi solat kat tingkat 3. nak naik lif msti jumpe pak guard kat kedai jam. tiap2 kali aku pegi situ msti die tgh isap rokok. rase mcm nak tukar keje je
  2. lepas gi solat aku gi turun lower ground plak pegi tandas. byr 3posen hampeh tol mahal betol. nak tahan kencing takut kene batu karang plak. lepak lame skit kat tandas melepaskan penat.mcm nak tertido pn ade gk
  3. yahu...dah pkl 5. punch kad cepat2 (masuk lmbt kuar on time hehehe). pegi order staff meal dulu pasni bole melantak. aku dpt pizza personal sebijik ngn air. esok dpt soup ngn breadstick. die rotate dua menu tu je xde la best sgt pn. kdg2 aku rembat gk garlic bread ke, wat pepsi+aiskrim float fuh masyuk beb
  4. tak abis la plak pizza ni. sape nk makan utk aku wei..hehe. maka selepas melantak aku pn balik uma. tu je la idop aku ari2. dah 11ari wat keje cmni dh mule terasa boring plak.xpe demi sesuap pizza aku rela haha
adios..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...