22 May 2009

Pizza Hut Daily Report #2

walaupun tajuknye daily report, tapi aku tulis blog ni selang 2ari. saje xtau ape nak cite ari2. bkn best sgt pn keje situ. xde bende yg menarik. hari ni aku nak cite lg pasal bdk2 crew lain kat pizza hut tu. kali ni sume yg aku xkenal name btol, aku pggl ikut suke je.

My 1st impression part 2.

botak
  • pengantin baru ni baru balik honeymoon. mggu lepas die kawin. jawatan die adalah sebagai ketua segala rider dalam pizza hut ni. Kapla rempit la kirenye. lepasan diploma akaun kat uitm shah alam 2006. seorang rempit yg educated dan disenangi ramai. sape kate keje pizza hut xbole kawin cepat?

maria ozawa
  • hahaha miss ni lawa sgt aku xbole nak alihkan pandangan aku daripadanye hehehe. ade iras2 maria ozawa. sape maria ozawa? search kat intenet. utk 18tahun keatas sahaja. die shif petang so aku dpt jumpe dalam sejam je. xsempat nak sembang2

nepal & bangla wat pizza
  • aku lupe name diorg ni. agk ramai la dalam 5org dalam kitchen tu wat pizza, pasta n soup. dah lame keje kat sini so ok la ckp melayu. telah menjadi kebiasaan, warga asing sgt terrer mengayat gadis, dan gadis plak sgt suke melayan bangla n nepal. xtau la nape.

rienaldy
  • rider otai.xde nak sembang sgt ngn die pasal mcm garang je.takut plak aku tgk die. bole dikire sgt kuat la pasal die angkat tray mangkuk sup tu sorg2 je. kalo aku dah lame patah pinggang. rider kalo xde delivery diorg kene basuh pinggan. tu pasal gaji diorg tggi skit. kalo byk delivery dpt komisen plak. mmg kayo pakcik

mak jah
  • minah ni pekat tol kedahnye. dah tu byk mulut plak tu. nasib baik die dok kitchen tempat wat air kalo x abis customer die ajak sembang. tapi ok la die ade ceria skit tmpat tu ngn lawak2 die

mok
  • minah ni sgt2 la rajin tego aku. xtau la nape.bkn nak ngorat aku, just suke ajak sembang. kalo org lain takut nak ajak aku sembang pasal aku garang hehehe. dh tu xrespek aku lgsg sebagai org tua. yg lain sume pggl aku abg, die je pggil aku kau. mcm cilake hahaha.xpe aku xkisah pn


yang lain aku xingt la. mmg susah aku nak ingt nama org ni.nnti je la aku update. ha..yg aku ingt ade beberape org regular customer kat situ



pakcik baju biru
  • 4ari aku keje situ die msti ade. msti pkai baju biru. msti dok kat belah cermin ngadap luar. msti mntak kopi. msti dok situ dari pkl 12 smpai pkl 2. ape die wat xtau la aku

awek filipino n pakwe omputehnye
  • ini awek sgt susah mau amik order woo pasal english die xbest sgt. ala2 pangako sayo gitu. slalu die sampai dulu pastu order pepsi lite, ngn vegie pizza. kuat melantak pakwe die bole abiskan 2 pizza regular. menakutkan btol

aku dah lupe dah pasal yg lain2 tu. blur plak malam ni huhuhu. karang la aku update. nak tido esok keje.bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...