20 December 2009

Binatang pelik - Narwhal

dulu aku ade sorg kwn, nama die Naufal. aku slalu salah sebut jadik Narwhal. apebendekah narwhal ini? pecayekah anda jike saye katekan bahawa narwhal ini adelah sekor ikan bertanduk?

mari kite interview encik narwhal ini.

aku : salam bang wal bizi ke? bole tumpang interview x?

narwhal : lu nak ape? xnampak gua tgh polish tanduk ni.

**aisey emo la plak.malam td xdpt ke**

aku : xde la bang kalo bizi xpe la lain kali je la interview. tapi abang rugi la xdpt masuk kazuyathinkingroom.co.cc

narwhal : aisey awat hang xhabaq awai2 aku mmg minat gila dgn blog tu. hari2 bangkit tidoq aku bukak laptop usya ade update baru ke dak

**ohoho org kedah rupenye narwhal ni**

aku : so abg jadi la nak interview ni? ape kata kite mule cepat bang, saye malas nak menaip byk2 ni. kalo bole ckp KL la ye saye xphm sgt ckp kedah

narwhal : ok2 ko nak tau ape pasal aku.

aku : sori ye bang saye time interview slalu amik gmbo. senyum skit bang..

**klik**

Capture

narwhal : lu nk kene hentak ke amik gmbo xtggu gua posing

aku : sori2 bang saye nak cepat ni xsempat nk tggu abang posing. kite amik gmba lg skali ek. bwk kwn2 abg tu skali. orait senyum…

**klik**

1

narwhal : pergh gua nampak gemok ye dlm gambo. mcm bas tgh parking plak

aku : ok la tu bang. skg nak stat tnye la ek. abg asal mane, ape hobi abg, abg keje ape.

narwhal : dah jgn pggil aku abang bile mase mak ko beranakkan aku. pggil je aku bob.

aku : orait brader bob, teruskan cerita

bob : gua asal lautan artik, gile gaban sejuk kat sane tu pasal gua badan beso, simpan lemak beb. gua keturunan narwhal, jenis ikan paus yg bertanduk. tapi ni bukan tanduk sebenonye..ni gigi gua lame sgt tak gosok lame2 jadik panjang. tak pecaye ni gambo tengkorak sedara gua

45045653

aku : ni brape tahun xgosok gigi ni bang. mmg mantap siap berpusing2.

bob : lu tgk la bende tu tersembul kat mulut gua. pelik bebeno rupenye. anyway, hobi gua dimasa lapang ialah main pedang ngn member2. pasal gua hidup berkumpulan, bkn mcm ikan paus suke solo rider.

2

aku : mmg terbaik la bob. gua perati rmai lg member2 lu kat blakang tu ye. bgus la rapat dgn sedara mara. baru la 1 malaysia.

bob : baru lu tau gua gempak mcm mane. ha ape lg nk tnye?

aku : apesal jrg nampak ye? dh mcm xwujud je narwhal ni. glemer la sikit wat foto shoot tepi kolam ke, wat modelling ke, masuk Akademi Fantasia ke

bob : ni gua sedih nak cite ni..dulu sedar gua rmai…pastu rmai yg jeles ngn tanduk gua, diorg tangkap sedara gua diorg kasi potong. ingt internet ke suke2 nak potong. dah la gua bole tingal tempat sejuk je. ni gua ade sekeping gmbo pembunuhan sedara gua ingt nk bwk jumpe polis marin nk wat repot, tapi xde plak diorg dtg kat artik ni

3

aku : pergh gua ingt potong tanduk je, siap kepala2 skali brader tu potong ye.

bob : tu la psl. siap la gua dpt brader tu gua panggil budak2 gua sula die rmai2, pastu sunatkan lg skali. geram ni geram

aku : ok ok bang jgn emo bang cool dulu. xpe rase sampai sini je la interview kite ye. sebelum tu bole x abg posing skit saye nk amik gmba last ni

bob : ha orait2 amik cepat gua xlarat nak senyum dah ni

**klik**

4

aku : hoho dah abis comel la lu senyum bro. ok la lain kali kalo jmpe tegur la ye

bob : insyaallah..ok gua gerak dulu, moto gua pn dah abis basuh dah. kem salam kat parent

**menyarungkan jaket kulit dan helmet sambil bersiul lagu Gila2 Remaja**

adioss

--gambar diatas diambil dari nationalgeographic.com dan dkimages.com tanpa kebenaran bertujuan utk informasi semat-mata. tiada keuntungan dibuat dari rencana ini. gambar adalah hakcipta terpelihara nationalgeogrphic.com dan dkimages--

4 comments:

niNiE said...

tahniah kepada anda sbb berjaya menginterbiu makhluk pelik lagi ganas...satu dokumentari yg sgt menarik...(tepuk3)

Unknown said...

ya..nantikan binatang yg lg pelik dari ni plak

kaszman said...

ko memang sengal

Unknown said...

penuh dgn pengajaran ni..mendidik anak muda supaya jgn bunuh binatang terancam.sekian terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...