16 August 2011

Rezeki Ramadhan (versi Computer Geek)

Di bulan Ramdhan yang mulia ini, perbanyakkanlah amal ibadah kerna bulan ini adalah bulan yang penuh dengan keberkatan. Dan jangan lupa juga kalo ade contest tu try je masuk, mane tau menang hehe.

pasal ape gua bukak cerita pasal masuk contest plak bulan puasa ni? hahaha pasal 1st time dalam idop gua, masuk pertandingan saje2 je, tadak kuar modal pun, tetibe gua menang! wahahaha! syukur!




hahaha! gua telah berjaya memenangi hadiah berupa sebuah motherboard MSI yang terlatest model Z68A-GD65 (B3) (sila klik utk info lanjut)


macam mane gua bole menang? mesti la pasal gua kacak. ala contest die senang je, gua kene wish hepi besday kat MSI, tu je. lagi satu, gua menang pasal gua tak hipokrit. kipas orang tak tentu pasal semata2 nak menang hadiah. tak pecaya tgk ape yg gua post kat diorg.

 
kalo tak nampak tu klik kasi beso

ha..takde nak fancy2 sgt pun. lagipun gua mmg cerita yang benar je. kalo nak beli motherboard, mmg ade dua brand je yang murah, MSI dgn GIGABYTE. tapi MSI punye better pasal diorg dah lama wat motherboard, dah 25 tahun dah. lagipun diorg pun wat graphic card (mmg terbaek grafik kad diorg, kalo overclock mmg smooth je main game pkai high setting) , dan yang terbaru, diorg skg wat laptop dan tablet pc.

yang menang lagi sekor mat saleh tu die dapat grafik card 1GB (pergh..sebenarnye ini yg gua nak). ucapan die lagi sempoi. tgk kat bawah ni ha...





kalo tak nampak tu klik kasi beso

sempoi gile kan? gua pn tak paham cmne die menang. rasenye MSI hanye memilih yang kacak saje utk mendapat hadiah yang ditawarkan. korg tgk comment atas Andrej Feka tu, siap wat poem bagai, tak menang pun hahahaha.

so, gua dah anta details gua kat MSI. nanti dalam 2minggu akan sampai la sebijik motherboard baru ke rumah gua. eh? time tu dah raya kan? orang lain dapat kad raya, gua dapat motherboard raya! wohooo! nnti lepas raya gua akan wat review skit. takpun gua ingt nak jual je. harga kat kedai RM600++, utk pembaca blog gua, gua kasi less so harga jadi RM500 nego. amacam? barang baek ni beb hahahaha

itu sajelah,
adioss..wohooo!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...