02 August 2011

bonjour kazuya!


nampak tak gua post gambo beso gedabak atas tu? (kalo tak nampak klik utk besarkan) gua nk kongsi bende pelik yg gua dah menggaru kepala selama ni. walaupun nama blog gua dalam English, tapi post gua sume dalam Bahasa Melayu loghat Rempit (loghat terbaru di Malaysiakutercinta)

aneh sekali,
bahwa gua mendapati bahawa kadar purata pembaca blog ini adalah dari negara Perancis dan Malaysia berkongsi kedudukan yang sama dengan 15 mata, diikuti dengan Amerika Syarikat dengan 8 mata, disusuli dengan Jerman, Belanda dan Ukraine dengan masing-masing 1 mata yang menyaksikan Wall Street ditutup rendah susulan perang di Kuwait. (aku merapu...)

tapi serius weh, gua tak sangka ade reader dari France dok layan gua merapu meraban dalam blog ni. nak kata bangga tu takde la, tapi jadik motivation utk gua terus merapu sehingga ke mercu kejayaan. yeah

owh, sape2 yang pelik kat mane nak dapatkan statistik mcm tu utk blog korg, log in je dalam blogger, pastu taip kat address bar tu draft.blogger.com nanti ade bahagian stats. kat situ macam2 korg bole tgk psl sape yg dtg visit blog korg.

orait. itu sajelah kot. haa..kepada reader dari France tu kalo rajin tinggal la comment ke, add friend facebook ke. gua takde hal beb.

itu sajelah,
adioss.....

1 comment:

Fyza Lovato said...

bonjour, je mapelle fyza

haha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...