20 June 2009

Pizza Hut Daily Report #10

Kenape saye keje pizza hut?
  1. Pasal boring
  2. Nak dpt duit poket
  3. Nak melantak pizza free
  4. Carik pengalaman keje jadik kuli
  5. Pasal mak dah bising dok uma mengabihkan beras je
  6. Mengukuhkan ekonomi Malaysia (hehe poyo je)

Kenape saye tensen keje pizza hut?
  1. Pasal penat,tapi gaji same je ngn kedai lain.
  2. Customer byk songeh, lagi2 pak arab. Mcm nak ketuk je kepala mereka
  3. Kene berhimpit2 naik tren, mcm2 bau ade. (nasib baik aku wangi)
  4. Masuk lmbt kene marah, balik lmbt bkn nak puji. (ape nk wat keje jadi kuli mmg cmni)
  5. Kene lap cermin tiap2 ari. Tgk la abis keje nnti aku pecahkan sume cermin tu
  6. Asyik kene ngorat je. Kalo awek xpe gk, ni bapok yg ngorat. (nasib baik la diorg tu customer, kalo tak aku baling pizza panas kat muke diorg bia pdn muke)
  7. Miss Hanita sibuk dok tekan2 loceng soh deliver makanan kat customer. Xnmpak ke aku bizi. Lain la aku tgh curik tulang
  8. Kene keje ari ahad. Sgt tak best rase mcm nk tido je time keje
  9. Susah nak gi solat jumaat. Time org solat yg pompuan time tu plak nk melantak. Last2 ngn aku pn xgi solat (xpe jnji aku xpenah skip 3kali berturut2)
  10. Balik uma je dh penat,trus tido. Ksian awek aku tak dpt perhatian spenuhnye hehe

Walaubagaimanapun, stakat ni aku survive lg keje kat sini. Kire hebat la aku ni haha (saje nak sedapkan ati). Dlm seminggu lg nak resign dh,meneruskan idop sbagai student balik. Adekah aku akan merindui tempat ni? Tak kot..haha. Ala kalo rindu aku dtg makan sini la bkn jauh mane pn. Alang2 dh kenal nepal wat pizza tu bole la aku request die wat pizza tu extra topping skit nnti hahaha.

Stat dari semalam, pizza hut wat pizza baru utk gantikan big shot prawn pizza. Name die Exotic Mediterranean. Ade Mediteranean Chicken pizza (pizza dgn black pepper sauce, atasnye letak 3ketul Criss Cut) ,Seafood Paella (nasik masak dlm pan pizza, ade tiram dua ketul), marinara spaghetti (spagheti udang dlm marinara sauce) dan Chicken Gratin (gratin ayam cicah ngn garlic bread). Yg mane sedap? Sume tak sedap aku dh try sume. Tak pyh beli la ngabihkan duit je hahahaha


Set Sensasi Delight pun dah baru (ala, set murah tu, rm9.15 utk 1person after tax).Tapi xde gmbo lg dlm website pizza hut die blom update. Die ade pizza (Thai Chicken, Ocean Tuna, Cool Lime Chicken, Waikiki Paradise), pasta (xingt la plak ape jenis pastanye) atau nasik (same la aku xingt gk. biase la ni menu baru blom hapal lagi). Pilih la mane berkenan. Aku baru try pizza Ocean Tuna, mmg best (pasal aku lapar kot time tu hehe). Lain kali korg dtg pizza hut mintak la set Sensasi Delight, murah dan sedap. (lebih2 plak aku promosi ni huhu)

Ok la tu saje yg nak dikongsi bersame pada ari ni. Semoga berjumpa lg kite dlm rancangannnn...Mari Melantak bersama Zaman.

Adiozz

**report kali ni ditulis mggunakan Sony Ericsson P1 mase tgh tggu tren. Dah la delay, kene berhimpit2 mcm tin sardin. Baik aku tulis blog ade gk pekdahnye hehe**

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...