31 May 2011

Dr. Lav : Makin lama pandang makin lawa

hai hai hoi, korg sume sihat tak? incik kazuya takde arini die bizi program MPP die so takde mase nk update blog. tu la sape soh bertanding padan muke ko wahahahaha.

so pada arini Dr. Lav nak cite sikit pasal isu cinta di tempat baru. kalo artis diorg panggil cinta lokasi , ala macam brad pitt ngn angelina jolie la, berlakon cite mr and mrs smith trus tangkap lentok. ade gk pggil cinta pejabat (utk org keje opis), cinta monyet (utk org keje kat zoo. eh? yeke?) macam2 lagi la nama panggilan die.

image
semoga kekal ke akhir hayat. pak pak kephong kephong (bunyik kompang)

tapi tahukah anda (ewah ayat skema) itu sume disebabkan oleh Mermaid Effect? atau dalam bahasa ibundaku tercinta efek si ikan duyung? (buruk bebeno bunyiknye..)


Question 2
Briefly explain The Mermaid Effect and it’s origin. (25juta markah)

wo banyaknye markah. ok la untuk sape yg xtau, mermaid effect ni aku dapat mase tgk cite How I Met Your Mother. untuk sape yg terlepas episod tu, meh sini aku terangkan. arakian tersebut kisah sang kelasi yang dah berbulan2 meredah samudera mencari dataran luas tanpa berteman tidur di malam hari dan tiada enset untuk melakukan panggilan 3G dan juga tiada laptop untuk wat Skype call telah mendapati bahawa anjing laut/singa laut/gajah laut/ babi laut itu semakin lama diamati semakin lawa plak seakan2 seekor ikan duyung yang bodynye dashatt sedang bersidai disirami mentari(gile panjang ayat aku…) perkara ini terjadi karena pabila manusia terlalu lama berada ditampat yg sama dan seropa, makanya (apesal bunyik indon?) segala disekeliling bole bertukar jadi nyaman gitu (bunyik sarawak plak?)

image
takde rupe pn?sah sangap

ade paham itu? ok la kalo tak paham bia aku terangkan dalam bentuk situasi.

_______________________________________________________________________________________________
situasi A. si kacak baru sampai ke tempat keje (opis baru). oleh kerana beliau kacak dan baru mula keje, beliau tak amik port sgt nak usya gadis. lagipun gadis kat opis die sume muke macam makcik2 beli ikan pagi2 kat cine jual ikan pakai moto tenggiling.

minggu pertama.
alahai tensen keje sini. gadis ramai tapi takde yg best. asyik muke ni je tiap2 ari muntah gua

minggu kedua
masih lg bosan. what the fish. haha akak dok dekat mesin potostet tu kalo die bergayut time bos takde gelak macam kuda haha

minggu ketiga
ok kot keje sini. akak dok dekat mesin potostet die suke kumpul kotak cinggam (chewing gum) Extra. kumpul banyak2 pastu susun atas meja. pastu kene marah ngn bos psl buat sampah die wat muke muncung. haha comel gile

minggu keempat
keje sini best. gua nk tgk muke akak tu ari2. gua nk tgk die wat muncung manja tu. gua nk dgr die gelak mcm kuda. oh? OMG! gua dah kene mermaid effect!

image
apesal pic macam horror sgt je ni?
_______________________________________________________________________________________________
situasi B. si kacak baru je masuk kelas yang baru. kat situ sume awek cun dah ade pakwe. yang ade si tomboy sekor je single and available.

minggu pertama
sh*t la gadis sume dah berpunye. si tomboy tu nk watpe lengan die lg beso dari aku. ai nasib nasib…

minggu kedua
semalam tertengok si tomboy bergosip sakan ngn budak kelas. aik ingtkan tomboy tak reti nk mengumpat? haish perempuan perempuan…

minggu ketiga
si tomboy kene prank ngn budak2 laki. abis tergolek die pasal kerusi kene tarik. apesal ntah gua henjut budak2 tu. tak sampai ati tgk si tomboy kene prank

minggu keempat
ari jumaat si tomboy pakai baju kurung. wow. gua speechless. die siap nk belanja gua lunch psl tolong backup die aritu. OMG! (sambil muka berpaling kearah kamera) adekah gua suda terkena mermaid effect?!
image
OMG gaya comel

ha…familiar tak? aku rase ramai yg dh kene mermaid effect ni. maybe parent korg pun kawen pasal mermaid effect. so sebenanrnye mermaid effect ni sebagai motivasi utk korg yg single lg ni utk tidak berputus asa mencarik pasangan pasal di celah2 mereka itu ada mermaid untuk kamu (ewah)

image


Love,
Dr. Lav

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...