11 May 2011

Bilik berfikir Kazuya yg baru! Yeay!

tukar layout je bukan ade pape yg hebat pn huhu. macam biase gua start blogging balik bile dah lepas exam. time2 di mana otak gua terasa ringan, seringan bulu-bulu di udara (macam xsedap je bunyiknye?)

tapi kali ni gua pnye otak tak ringan macam dulu. watdehel la plak kan. ye la sem ni gua 1st time exam dalam mode MPP. abis je paper berderet2 program tggu gua. susahnye menjadi kacak.
so, macam biase, gua xtau nak tulis ape. gua dah tak kreatif macam dulu (dulu gua kreatif ke?). tu pasal gua tukar layout baru ni kasi gua semangat balik nak menulis. tapi layout ni menyebabkan post lama gua jadik xlawa. ahh gua pedulik ape. ade gua pedulik? lu orang pedulik tak? pedulikkan pedulik itu. ape gua merepek ni?
sepatutnye sem ni sgt best untuk gua, pasal untuk pertama kali dalam sejarah pengajian tinggi Malaysia, ade cuti sem 4 bulan. wah, mmg masyuk. kalo keje pizza hut lg mmg kayo beb. tapi takdir penentu segala...(tajuk lagu jamal abdillah) gua terjebak arena ke-MPP-an. makanye, cuti tidak lg membawa erti padaku. owh tidak mak tak rela.

bukan gua mengeluh, tapi gua rasa masa remaja tak sama macam org lain (hoh. aku remaja kah?) orang lain pi dating, tgk wayang, karok(fuhhh mmg gua gian karok beb) aku plak pi handle event la, jage budak baru masuk la, buat paperwork la, la la la la tensen gua. where is my youth? (amek skali gua speaking)

gua ade lg 1sem je lagi kat UiTM ni (kalo takde balak melintang). so gua bercadang untuk melayan sepenuhnye masa gua sepanjang kat sini. nk dating puas2, nk karok puas2. tapi gua sedar gua yg kacak ni dah menjadik sekor sebuah seikat seorang MPP, maka gua ade tanggungjawab yg kene dihabiskan sebelum gua pass jawatan gua sebagai MPP terkacak kepada bakal MPP sesi 2012/2013 kepada makhluk yg gua yakin takde la sekacak gua.

Well, maybe mmg gua ditakdirkan mengabihkan masa muda youth gua dgn keje2 heavy MPP ni. itulah yg susahnye menjadi kacak. anyway, gua nak layan je tak nak tension2 pasal gua mmg dah terkenal dengan MPP yg kacak dan senantiasa tersenyum lebar walau byk dugaan melanda (ewah ayat gua dah lain la skg)

maka sempena layout blog gua yg baru ni, gua berjanji nk update lebih skit blog utk peminat2 gua (huh?). so gua pn dah takde idea, gua nak membuta. esok gua ade event kat pahang (xabis2 event...) xpe gua enjoy dulu. makan free beb gadis pn ramai nk tension wat gapo wahahaha

adios...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...