05 May 2010

abis sudey..

arini gua baru abis paper last gua. lega gile beb terasa ringan palaotak ni dah xpyh nak ngadap nota. yang menjadik masalahnye 17hb nnti gua kene praktikal plak.ciss xde cuti gua tahun ni penuh dengan perkara ilmiah je.tggu masa la aku pkai spek tebal seluar cikang bwk beg berat2 (jadik nerd la tu)

di kesempatan ini juga gua nak mintak maaf kerna sem ni gua sgt la jrg update blog. sebulan ade la skali kot.tu pun tulis bende merapu ntahhapehapentah.kerna sem ni gua dah jadik presiden Sekretariat Mahasiswa Fakulti FSPU. bagi sape yg xtau, Sekretariat Mahasiswa Fakulti FSPU ni adelah pertubuhan pelajaryang tugasnye membantu MPP dalam menjalankan program pelajar. atau dalam bahasa kasarnye kuli MPP la. ahh lantak la kuli ke hape ke, gua ade sijil. korg ade ke..hehehehe (blagak)

silap besar la diorg lantik aku jadik presiden. sampai skg gua xtau nape diorg nak lantik. mungkinkah kerana aku kacak? mungkinkah kerana aku bergaya? atau mungkinkah aku ade iras2 fahrin ahmad? hanye tuhan saje yg tau.. yg aku tau aku xreti nak jadik presiden. aku wat cara aku je la.dah bertahun idop xde plak aku jadi ketua.kalo jadik pn msti team aku hancur muahahaha.

disebabkan gua skg dah jadik presiden, maka kehidupan adelah **sedikit** bizi. em…silap tu. kehidupan adelah **terlalu** bizi. tu yg agak risau ni pasal takut pointer jatuh. dah la sem lepas pointer macam haram. bende haram jgn diharamkan lg. kang xpasal2 sibuk nak jadik presiden kene tendang uitm plak. ahh sape soh lantik aku.ingt aku nak ke ha

tapi org dah bg kepercayaan tu kene la terima dgn mulut yg terbuka..eh silap. hati yg terbuka..kerna bukan sng nak kasi orang percaye kat kite. silap besar la korg. ingt aku baik ke muahahaha. **ehem**

aku ikut cara aku. kalo xpuas ati bgtau. gua xde hal beb. tapi jgn la over sgt.kalo lu dah bagus lu jadi la presiden tgk bagus ke x.setakat ni anak2 buah gua okey. stakat lari 180 kat jalan istana menuju bulatan kuching xde hal beb (aku presiden rempit ke?)

tgk la kalo rajin aku update lg blog ni. tu pun kalo kat opis nnti diorg bagi bukak blog huhuhu.

ok la tu saje kot. adiosss

**kalo ade anak buah yg baca, aku xde tuju kat sape2. gua syg lu orang sume.idop rempit**

2 comments:

Khair said...

hahaha..mane haiwan2 pelik wei! hahaha

ZazlanTonsiti said...

Selamat berjaya dalam kehidupan

Dengan penuh harapan saya ini

https://plus.google.com/+ZazlanTonsiti/posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...